interní & externí nábor - jak společně dosáhnout nejlepšího výsledku
KAPACITA NAPLNĚNA, VČETNĚ NÁHRADNÍKŮ - REGISTRACE UKONČENA
Vážení kolegové a milí přátelé, recruiteři,
rádi bychom vás pozvali na další setkání pořádané pod hlavičkou recruitment fora na téma:
"interní & externí nábor - jak společně dosáhnout nejlepšího výsledku"
Každá firma očekává od svého externího recruitera jiný rozsah a komplexnost služby. Každý klient má různou představu o způsobu prezentace společnosti a vyhledání/oslovení vhodných kandidátů. Mnoho z vás na minulých setkání hovořilo o překrývání aktivit, pomalé a nepřesné komunikaci, nedostatku informací,... a to oboustranně.
Pojďme společně najít pro interního a externího recruitera vhodné základní (a často zásadní) principy spolupráce, které mohou zefektivnit nábor, zlepšit komunikaci, zpřesnit vzájemná očekávání a povedou k úspěšné a dlouhodobé spolupráci.
Pro koho je setkání určeno?
- HR manažery a HR business partnery společností, kteří řeší rizika selhání náborového procesu
- hiring manažery z firem, kteří hledají kolegy do svých týmů
- externí i interní recruitery, kterým se občas stane, že jejich práce byla zbytečná nebo zbytečně komplikovaná
O čem se budeme bavit?
- best (& bad) practice z obou stran
- nastavení náborového procesu a rozdělení rolí
- rizika a úskalí spolupráce interního a externího recruitera
- komunikace (jak dosáhnout otevřené, pravdivé a pravidelné komunikace)
- role hiring manažera v celém procesu
- řízení nabídky kandidátovi
- ... (a věřím že najdeme i spoustu souvisejících témat)
Během dopoledne se tak budete moci opět seznámit se zajímavými názory, setkat se s kolegy z oboru, diskutovat nad nečekaně otevřenými tématy a dozvědět se tipy a rady od lidí z oboru.
Kde: HUB Praha - Smíchov, Drtinova 10, Praha
Kdy: pátek 9.6. od 8:30 hodin
Kávu a snídani cestou opět prosím vynechte a připojte se k nám už na snídani od 8:30. Řízená diskuse a společný program se rozběhne od 9:00 hodin. Oficiální ukončení kolem 11:30 hodiny, kdo chce, může s námi pokračovat v povídání až do oběda.
Vaši účast nám prosím potvrďte prostřednictvím registrace. Otázky či doplnění tématu můžete směřovat i na e-mail.
tým flow-r
P.S. Velmi rádi bychom dlouhodobě udrželi otevřenou a komorní atmosféru těchto setkání, kapacita je proto omezena na 20 míst.